نحوه ارسال کالا

  1. مکان تحویل کالا توسط خریدار در فروشگاه اینترنتی نت حامی درج شده و این فروشگاه به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا، سفارش را در آن مکان تحویل دهد. عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعیین شده، فروشنده سیاست های خاص مربوطه را اعمال خواهد نمود.
  2. حمل کلیه سفارشات در تهران توسط پست و پیک، و شهرستان توسط پست صورت می پذیرد، و فروشگاه اینترنتی نت حامی هیچ کنترلی بر زمان و فرآیند حمل توسط پست ندارد.
  3. در صورتیکه از فروشگاه ما تجهیزات خریداری نموده اید ارسال آن با هماهنگی شما از طریق وانت بار و یا خاور انجام خواهد پذیرفت. کلیه این مراحل پس از ارایه قرارداد فروش تجهیزات به شما خواهد بود.
  4. مکان تحویل کالا نشانی است که شما مشتری گرامی در حین ثبت سفارش در وب سایت درج می نمائید این نشانی بر روی کلیه مرسوله ها درج خواهد شد و تغییر نشانی پس از تحویل محموله به پست و پیک به هیچ وجه قابل تغییر نمی باشد. 
  5.  جهت مشاهده وضعیت سفارش و پیگیری آن می توانید از طریق شماره تماسهای شرکت اقدام کنید .
  6. واحد پشتیبانی از شنبه تا پنج شنبه (بجز ایام تعطیل) از ساعت 8:30الی 17  و پنج شنبه ها از ساعت 8:30 الی 17 آماده پاسخگویی به مشتریان گرامی می باشد.