نحوه بازگرداندن کالا

 

  1. اگر کالای خریداری شده دارای نقص بود باید حداکثر تا 7روز پس از دریافت کالا به نت حامی اطلاع داده شود .
  2. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به نت حامی  بازگردانده شود.
  3. وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش نت حامی از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
  4. انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
  5. مشتریان عزیز ، می توانند کالا را از طریق «پست جمهوری اسلامی» به آدرس شرکت  که توسط واحد پشتیبان اعلام میشود به صورت (پس‌کرایه) (کرایه در مقصد) ارسال نمایند. حتما اطلاعات خود و کپی فاکتور خود را در محصول قرار دهید .و فیش پستی را تا پایان مراحل نزد خود نگهدارید.
  6. بعد از رسیدن محصول به شرکت نت حامی به مدت سه روز کاری از طرف شرکت  با شما تماس گرفته میشود تا روند مرجوعی اطلاع داده شود .بعد از این زمان خودتان میتوانید با شماره های شرکت یا واحد پشتیبانی انلاین تماس برقرار کنید.
  7. در صورت نیاز به عودت وجه پس از تایید کالا توسط نت حامی ، مبلغ سفارش طی ۴ روز کاری بازپرداخت می شود.
  8. اگر به هر دلیلی اثبات شود که اشتباه از جانب نت حامی بوده، هزینۀ حمل کالای بازگشتی به شما بازپرداخت خواهد شد.